Nashville

16 juni 2023 - Nashville, Tennessee, Verenigde Staten

In mijn enthousiasme gister helemaal vergeten te melden dat we weer in een andere staat zitten namelijk Tennessee met de bijnaam Volunteer State omdat deze staat veel vrijwilligers leverde voor de oorlog in 1812.

Vandaag zijn we naar het Johnny Cash museum geweest. Voor $ 28,- p.p. krijg je allerlei informatie over Johnny Cash die we al wisten😂. Er is een goede muziekfilm gemaakt over Johnny die heet Walk the Line, mocht je die nog niet gezien hebben, zeker doen.

De rest van de dag hebben we weer leuke bandjes gekeken in verschillende bars. Toppunt was wel de band Double Shot die speelde in Honky Tonk Central. Een band die bestond uit twee frontmannen, die ook nog eens een tweeling waren. Het waren echte redneckers om te zien, fors van postuur, met een mat in de nek daar verbleekt die van John de Wolf bij, grote baard, truckershat op, een pilotenbril en vette laarzen. Ze speelde letterlijk had dak eraf met een mix van Country maar ook bekende popnummers die door het publiek uit volle borst werd meegezongen. Tussendoor daagde ze elkaar uit om verschillende nummers te spelen maar daar konden we niet alles van verstaan omdat ze nog al een southern accent hadden maar het was erg grappig. Ook kan je voor $ 20,- een verzoekje aanvragen maar er bood ook iemand $ 100,- om een nummer te stoppen 😂. De jongens hadden er duidelijk heel veel schik in en wij ook!

Nashville rocks! 🤘

1. Yojoh. S:
    16 juni 2023
    Lijkt mij een topervaring geniiiiiiieeeeeeten.
  2. Chris:
    🤣🤣🤣
  3. Jan en Els:
    16 juni 2023
    Heeeeeel mooi!!!! Tja, en dan zitten wij nu in de Elzas, verschil moet er wezen nietwaar. Nog een hele mooie tijd daar en tot over een tijdje.