Everglades National park

6 juni 2023 - Sweetwater, Florida, Verenigde Staten

De Everglades is een nationaal park dat bestaat uit een subtropisch moeraslandschap. Het is eigenlijk een soort rivier van gras. We doen een tochtje met de erg snelle en luidruchtige airboat om zo ook nog een paar 🐊 te spotten. En dat hebben we gedaan, van hele kleintjes tot redelijk grote. Verder zijn we ook schildpadden 🐢 en witte reigers tegengekomen.

‘s Avondseten we bij een restaurant die El Toro Loco heet. Echte taco’s vooraf, met picanha, pico de gallo en verse guacamole. Daarna delen we samen een pond verschillende soorten vlees, de serveerster vraagt lichtelijk bezorgd of dat wel voldoende is voor ons samen. 😂

Tijdens het eten begint het ineens keihard te regenen maar we weten inmiddels dat als we uitgegeten zijn, de regen weer gestopt is en de lucht weer blauw is en dat het nog steeds 30 graden is. Ook in dit geval klopt dat.

1. Nicole:
    6 juni 2023
    Een pond vlees en een drankje waar de rook vanaf komt... Wat kan het leven toch mooi zijn :-)
  2. Andor:
    6 juni 2023
    Lijkt me gaaf zo'n airboat. En nog succes met al het eten, hahaha. Geniet er van.
  3. Tanja:
    Eet ze 😉😘
  4. Els:
    Leuk!
  5. Yojoh. S:
    6 juni 2023
    Honger lijden doe je daär niet en de naam van t restaurant zegt genoeg "de gekke stier"
  6. Bianca Devries:
    7 juni 2023
    Weer een heerlijke reis met nieuwe (vooral eet-) avondturen 😉👍🏻 Enjoy the fullest! 😘