The Keys

8 juni 2023 - Tavernier, Florida, Verenigde Staten

We zijn de dag gestart met een full continental American breakfast. Dit houdt in: voorverpakte lang houdbare producten en dus niet te eten en vooral erg ongezond. We verbazen ons er nog steeds over hoeveel plastic hier wordt verspild. Het bestek is van plastic maar zit dan ook nog in plastic verpakt. Van de week waren we in de supermarkt waar we zo’n 30 producten hadden gekocht, deze worden vervolgens voor ons ingepakt in 10 plastic tasjes. Maar de rietjes zijn hier dan ook regelmatig van papier, whooehoe dat zal het klimaatprobleem wel oplossen.

Na het ontbijt lopen we even naar het zuidelijkste puntje van Amerika voor een foto, we drinken nog een bakkie koffie op een uitgestorven Duval Street en dan is het tijd om de highway 1 weer op te gaan.

Onderweg stoppen we voor de lunch bij Morada Beach in Islamorada, een mooi restaurantje aan het water tussen de mangrove eilandjes. Je zit er op het witte zand onder de palmbomen te eten. Dat is toch de ware Keys beleving. Overigens, voor de liefhebbers, in Islamorada is de serie Bloodline opgenomen.

Na de lunch rijden we door naar Atlantic Bay Resort om de Keys beleving nog even compleet te maken. Het resort ligt uiteraard aan de zee en de rest van de dag brengen we door op een strandbedje aan het water.

1. Chris:
    Ik wil ook!!!!!!
  2. Frank:
    8 juni 2023
    Ik denk dat jullie wel eens op slechtere plekken zijn geweest.
  3. Yojoh. S:
    8 juni 2023
    In kissemee aten wij ook een ontbijt 1e dag alles dreef in t vet hele vacantie op broodjes van tankstations geleefd. Wij zaten motel. Mooie foto,s wat een pracht
  4. Nicole:
    9 juni 2023
    Wow, Bloodline was mooie serie... Mooie verhalen jongens!!