Van Bendigo naar Melbourne

27 februari 2020 - Melbourne, Australië

Omdat we nog maar zo weinig kangoeroes hebben gezien gaan we vandaag eerst even langs het Woodlands Historic Park, daar schijn je in het wild veel kangoeroes te zien. We maken een wandeling in het park, maar na een half uur hebben we nog steeds geen kangoeroe gezien. We besluiten via een omweg weer terug te lopen naar de parkeerplaats. Maar dan in eens zien we een heleboel kangoeroes in de verte. Langzaam lopen we er naar toe en jawel hoor daar zitten een stuk of 50 kangoeroes allemaal naar ons te kijken wat we komen doen. hahahah, wie is nou de attractie, wij of zij?

Aangekomen in Melbourne krijgen we een appartement op de 19de verdieping met balkon toegewezen. Het balkon wekt bij ons beiden meteen hoogtevrees op, pfff wat is het hoog. Maar het uitzicht is geweldig, we kijken uit op de Queen Victoria Market, een paar wolkenkrabbers en bergen in de verte.

Het is woensdagavond dus night market in het Queen Victoria met allerlei eetkraampjes. Het aanbod is enorm vanuit allerlei werelddelen is er wel eten te vinden ook mensen en muziek trouwens.

1. Frank:
    27 februari 2020
    Fantastisch en bijna overal overdekt winkelen!
    Dus daar blijven jullie wel een weekje?
  2. Lieneke:
    27 februari 2020
    Wat een contrasten, van prachtige natuurgebieden nu weer in een stad met hoge wolkenkrabbers, indrukwekkend. X
  3. Yojoh. S:
    27 februari 2020
    Wel heel afwisselend dat maakt 't wel mooi
  4. Chris:
    Gaaf, hoor!