Raymond Island

1 maart 2020 - Raymond Island, Australië

We vertrekken vandaag vroeg richting Raymond Island waar we een overnachting hebben. Omdat het erg mooi weer gaat worden maken we een tussenstop op Ninty Mile Beach. Het is een prachtig strand van (je raad het al) 90 miles lang. We gaan dus lekker een middag op het strand liggen in de zon met blauwe lucht, wat een luxe, dat is de eerste keer deze vakantie. Ik heb zowaar nog even gezwommen.

In de avond komen we aan op Raymond Island. We moeten met een pont naar het eiland toe, dat duurt wel 4 minuten. Als het goed is zijn er op dit eiland enorm veel koala’s te zien en aangezien ze bijna altijd slapen, besluit ik vroeg in de ochtend een wandeling over het eiland te maken want dan zijn ze wakker. Ik zie inderdaad heel veel koala’s maar ook nu slapen ze bijna allemaal. Ook zie ik kangoeroes en verschillende papegaaien, het is een prachtig eiland om op rond te wandelen. Met Peter ga ik later nog terug naar een koala die in een lage boom zit. Geweldig, want we mogen de koala aaien, zomaar in het wild. Mijn dag kan niet meer stuk.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Roos:
    Geweldig!
  2. Bianca Devries:
    Oh wauwie!!
  3. Chris:
    2 maart 2020
    Super! Don't worry, mate!
  4. Yojoh. S:
    3 maart 2020