Op weg naar de USA

3 juni 2023 - Miami, Florida, Verenigde Staten

Hallo allemaal, leuk dat jullie allemaal meelezen. We zijn inmiddels aangekomen in Miami in de staat Florida die de bijnaam de Sunshine  State heeft. Dat bleek niet uit het moment dat we moesten gaan landen op Miami Airport, het stormde zo hard dat de piloot nog maar een paar rondjes extra heeft gevlogen, voordat hij ons veilig aan de grond heeft gezet. Maar eerlijk is eerlijk, daarna hebben we alleen nog maar de zon gezien. We zijn vanochtend om 07:15 vertrokken vanuit Düsseldorf, uiteraard nadat Peter door het röntgenapparaat was gegaan en natuurlijk ook nog gefouilleerd moest worden. Zelfs bij de digitale paspoortcontrole moest hij zich nog even melden bij de douane. Dit riedeltje herhaalde zich natuurlijk weer in Londen waar we een tussenstop moesten maken. Maar in Miami vonden ze Peter er niet bedreigend uit zien en werd hij net zoals de andere passagiers behandeld.
En dan eindelijk ………. MIAMI!!!!

Morgen meer verhalen van Crockett & Tubbs

1. Nancy:
    3 juni 2023
    Hahaha, misschien moet Peter eens een pruik met blonde krullen proberen. Veel plezier mensen op dit avontuur.
    En lopen jullie nu ook rond in een pak zoals Crockett en Tubbs deden?
  2. Chris:
    3 juni 2023
    Peter is ook wel een boefje.....
    Enjoy, guys!
  3. Tanja:
    Geniet lieverds 😘
  4. Ingrid:
    3 juni 2023
    Verheug me weer op je komende verhalen, enjoy!
  5. Randi:
    Veel plezier!!
  6. Yojoh. S:
    3 juni 2023
    In 95 gingen yo en ik terug vanuit miamie en was de lucht gitzwart. Gevolg gillende passagiers toen wij door deze wolken moesten. Maar idd daarna rust. Veel plezier zal best lukken
  7. Jan en Els:
    3 juni 2023
    Ik voel met je mee Peter. Ik ben ook bijna altijd de sjaak bij controles. Groet vanuit de Franse zon en geniet van jullie reis!
  8. Els:
    3 juni 2023
    Wel weer heel leuk zo'n reisverslag. Florida associeer ik o.a. met golfen, gaat dat nog gebeuren daar??? Hoe dan ook, een hele mooie tijd daar en tot over een tijdje.
  9. Frank:
    3 juni 2023
    ja Peter, dat krijg je als je de bajes in- en uitloopt. Voor jou helaas een valse start, moet uiteindelijk goed komen.
    Het eerste verhaal is al weer binnen, het begin is er.