Los Angeles

5 mei 2016 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Na een vlucht van 11 uur eindelijk geland op Los Angeles. Toen nog door de douane heen. Na twee uur in de rij te hebben gestaan, werden de mensen van de vlucht uit Dusseldorf uit de rij gehaald, want die moesten NU door de douane heen, omdat ze de bagagebelt weer nodig hadden voor een andere vlucht. Eindelijk in LA.

Huurauto opgehaald en door de spits heen naar ons hotel. 200 meter voor ons hotel krijgen we een lekke band. Auto geparkeerd, en gebeld met het verhuurbedrijf. Ja hoor, ze kwamen ons ophalen met een takelwagen, binnen ander half uur. Sta je dan op Hollywood Boulevard. Gelukkig was er in de buurt een fish en chips restaurant, want in de tussentijd hadden we best honger gekregen.

Na een uur was de takelwagen er en mochten we weer mee terug naar het verhuurbedrijf op de Airport. De werknemers boden hun verontschuldiging aan (als of zij er wat aan kunnen doen, dat wij een lekke band krijgen) en hoppa natuurlijk meteen een upgrade op de auto. We mogen nu 3 weken rond rijden in een (jawel) Toyota Camry, vet luxe en grote bak.