Los Angeles

5 mei 2016 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Na een vlucht van 11 uur eindelijk geland op Los Angeles. Toen nog door de douane heen. Na twee uur in de rij te hebben gestaan, werden de mensen van de vlucht uit Dusseldorf uit de rij gehaald, want die moesten NU door de douane heen, omdat ze de bagagebelt weer nodig hadden voor een andere vlucht. Eindelijk in LA.

Huurauto opgehaald en door de spits heen naar ons hotel. 200 meter voor ons hotel krijgen we een lekke band. Auto geparkeerd, en gebeld met het verhuurbedrijf. Ja hoor, ze kwamen ons ophalen met een takelwagen, binnen ander half uur. Sta je dan op Hollywood Boulevard. Gelukkig was er in de buurt een fish en chips restaurant, want in de tussentijd hadden we best honger gekregen.

Na een uur was de takelwagen er en mochten we weer mee terug naar het verhuurbedrijf op de Airport. De werknemers boden hun verontschuldiging aan (als of zij er wat aan kunnen doen, dat wij een lekke band krijgen) en hoppa natuurlijk meteen een upgrade op de auto. We mogen nu 3 weken rond rijden in een (jawel) Toyota Camry, vet luxe en grote bak.

Nu lekker LA verkennen!

1. Chris:
    6 mei 2016
    Fijn dat jullie veilig en wel aangekomen zijn! Best lang, elf uur, hè?
    Even een mindere start dus, maar ach, een upgrade naar een vette patserbak is ook niet verkeerd!
    Geniet er van, lieve mensen! Xxx
  2. Gr. Pa en Deb:
    6 mei 2016
    Hola una mas cervesa por favor senorita. dat was een eind vliegen,je stap zo een andere wereld binnen. mooi avondtuur.veel plezier verder een dikke kus
  3. Louitje:
    7 mei 2016
    Veel plezier!! Groetjes van ons!!