On the road: Solvang -> LA

25 mei 2016 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Voorlopig ons laatste verhaal want morgen gaan we naar huis, jammer. We hoeven vandaag niet zo heel veel kilometers te maken, dus besluiten we nog twee steden aan te doen. De eerste word Santa Barbara, ooit gesticht door de Spanjaarden en dat is te zien.

Daarna rijden we via Malibu, wat er allemaal veel minder luxe uit ziet als op TV naar Santa Monica. Hier is het eindpunt van de Route 66 en Baywatch werd hier vroeger opgenomen.

Ons hotel ligt in de buurt van Rodondo Beach, we checken in en lopen vervolgens naar het strand. Uiteraard valt dat weer tegen, want we zijn in LA en daar doet iedereen alles met de auto, met een reden. Maar uiteindelijk zijn we bij het strand en kunnen we daar ook een biertje kopen, heerlijk. Het blijkt overigens dat we niet op Rodondo Beach zitten maar op Hermosa Beach, hahaha, ook best.

's Avonds eten we bij een Braziliaan, een soort tapas maar dan op z'n Braziliaans, bijzonder en lekker vooral de guacamole, jam.

Het was een geweldige laatste dag met veel zon en we kijken terug op een hele mooie vakantie. We zijn allebei verkocht aan Amerika, leuke mensen, mooie afwisselende natuur en veel Historic Places (iets is hier al "historic" als het 50 jaar oud is). We hopen snel weer eens terug te komen, maar dan naar een ander deel natuurlijk.

Bedankt voor het mee lezen en jullie leuke reacties.

Liefs, Peter en Marije

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Bianca Devries:
    26 mei 2016
    Wat hebben jullie een fantastisch avontuur beleefd!!! Volgend jaar Nashville rond 27-4? :-)
    Geniet nog heerlijk na. En goede terugreis, mooi echtpaar!
    Liefs B&W
  2. Frank:
    26 mei 2016
    Doet me denken aan broodje Hermosa op de Korenmarkt, maar daar schonken ze geen bier uit blik dat ook nog in een zakje zit.
  3. Frank:
  4. Chris:
    26 mei 2016
    Bedankt voor het delen van de geweldige reis! Was erg leuk om te volgen en te bewonderen waar jullie allemaal zijn geweest en wat er te zien en beleven is. Goede terugreis! Xxx
  5. Sandra:
    26 mei 2016
    Zit het er alweer op? Wat jammer....ik vond het erg leuk om de verhalen te lezen. Goede terugreis en tot snel xxx
  6. Gr. Pa en Deb:
    26 mei 2016
    wij zullen jullie verhalen missen, wij vonden het een mooi avondtuur.goede reis terug ,en we zien elkaar gauw. pa en deb