Nashville

14 juni 2023 - Nashville, Tennessee, Verenigde Staten

Yeah, NASHVILLE!!! The Music City, oftewel de hoofdstad van de countrymuziek. The place to be is Broadway ook wel the honkytonk highway genoemd. De naam zegt het al een straat met aan beide kanten heel veel bars waar livemuziek wordt gespeeld vanaf een uurtje of 11 ‘s ochtends tot diep in de nacht.

We duiken een bar in waarvan we buiten al horen dat het een goede band is. Het volk dat binnen zit is al aardig op leeftijd, zelfs ouder dan dan wij, maar naar mate het later wordt, wordt ook het publiek jonger. De band gaat om de zoveel tijd rond met de fooienpot en vraagt of je nog een verzoekje hebt. Naarmate het later wordt en dus ook donkerder, wordt de hele straat opgelicht door de neonreclames die aan de gevels van de bars hangen, het is een geweldig gezicht.

De band in de Kid Rock Bar onder leiding van John Stone zet de hele tent op zijn kop, wat een goeie band staat daar te spelen. We krijgen zelfs nog een solo van een zeer beroemde PGA Tour golfer, John Daly, die ook een beetje kan zingen.

Dan is het voor ons, oudjes, ook tijd om naar ons hotel terug te gaan en het uitgaansleven aan de jonge lui over te laten maar ik kijk nu al uit naar morgen om nog meer bandjes te kijken, wat een geweldige dag. 🍻

1. Lieneke:
    15 juni 2023
    Wat een mazzel dat jullie zo'n goede band hebben getroffen en wie weet wat je vandaag nog allemaal te horen en te zien krijgt!
    Veel plezier, XX
  2. Bianca Devries:
    15 juni 2023
    John Daly? Echt? Bijzonder. Schijnt ook goed te kunnen drinken btw 😉 En die Kid Rock Bar is nieuw! Die was er nog niet! Je kan de Whiskey Jam nog ff proberen. Als je mazzel hebt staat er een bekende gast wat nummers te spelen. Volgens mij sws as zaterdag Luke Combs! Weet niet of dat vrij toegankelijk is. Normaal gesproken wel maar Luke brengt denk ik behoorlijk wat volk op de been. Have fun! Yeehaw! Reactie is van Wim op telefoon Bianca 😂
  3. Marije:
    15 juni 2023
    😂😂kon je ook wel zien aan zijn postuur. Bedankt voor de tip, die nemen we vanavond even mee
  4. Tanja:
    Cowgirl 🤠
  5. Chris:
    15 juni 2023
    Gaaf, hoor! Klinkt allemaal super. Veel plezier nog!
  6. Yojoh. S:
    Mooi hoor
  7. Janneke (& Jeroen):
    15 juni 2023
    Wat ziet het er goed uit! Volgens mij hebben jullie een top tijd. Ps. Is dat Peter in zn oude jaren daar op dat podium? 😋😋🤣🤣
  8. Andor:
    16 juni 2023