Golfen

10 juni 2023 - Savannah, Georgia, Verenigde Staten

Voor iedereen die denkt dat wij altijd op de mooiste plaatsjes overnachten, nou nee hoor, soms zitten we als we op doorreis zijn gewoon in een typisch Amerikaans motel. In dit geval op een groot industrieterrein tussen twee snelwegen in met “ontbijt” in de lobby, zeer sfeervol. 😂

Vandaag gaan we golfen op Bent Creek Golf Course in Jacksonville. Het is in Amerika normaal om met een golfkarretje over de baan te rijden dus dat doen wij dan ook maar. Is ook wel prettig bij 30 graden en een luchtvochtigheidsgraad van heb ik jou daar. We spelen samen met Garret en Steven die de baan ook voor het eerst spelen. Natuurlijk hoop ik een alligator tegen te komen, want dat schijnt in Florida veel voor te komen. Garret vertelt over een baan waar op hole 4 altijd een alligator ligt, die hebben ze de naam Willy gegeven. Maar helaas wij zien vandaag geen alligators, wel meerdere muskuseenden en eekhoorns. Tegen de tijd dat we bij hole 17 zijn begint het in de verte flink te onweren, maar iedereen om ons heen blijft rustig doorspelen, ook de marshall zwaait nog even maar zegt verder ook niks, dus wij spelen ook maar door. Als we net klaar zijn begint het me toch hard te regenen we kunnen net in ons karretje springen, waarin je overigens ook zeiknat regent, en gauw naar het clubhuis rijden om te schuilen.

Andor: ik heb een rondje 103 op een par 71 gelopen. Lekker bezig!! 🏌️‍♀️😁
Voor de leken onder jullie, dat is een goede prestatie😉

1. Chris:
    Netjes, Marije!!! 😏⛳️ Of zou Peter dit geschreven hebben......?🫡
  2. Yojoh. S:
    11 juni 2023
    Mooi hoor en motels zijn relatief goedkoop, toch, nog steeds. Lekker stoer hoor in t karretje. Fijn dat jullie mooi weer hebben hier is t maar 30 a 32 graden al drie dagen
    Veel plezier nog. Stuur wel een app naar peter
  3. Jan en Els:
    11 juni 2023
    Heel goed Marije (neem ik aan). Ik weet niet of mij dat zou lukken. Groetjed, Els
  4. Marije:
    11 juni 2023
    Ja klopt, het was Marije. Zijn jullie al weer thuis of volgen jullie de blog uit Frankrijk?
  5. Jan en Els:
    11 juni 2023
    We zijn nog een week of twee in Frankrijk.
  6. Andor:
    12 juni 2023
    En dat op een vreemde baan, hulde. Ik zou hem als kaart opvoeren.
    Peter wilt zijn score niet melden?