Trinidad

26 februari 2018 - Trinidad, Cuba

Vanochtend heerlijk op het balkon ontbeten in de zon. Het ontbijt bestaat hier uit toast, fruit, eieren en goede sterke koffie.

Na het ontbijt lopen we de deur uit om Trinidad te bekijken, onze casa is midden in het centrum tussen alle mooie kleurrijke pandjes. Wat een geweldig mooi klein stadje. Als we net uitgekeken zijn, stroomt het vol met toeristen, dus voor ons tijd om naar het strand te gaan.

Één van de mooiste stranden ligt om 10 km afstand van Trinidad en heet Playa Ancon, en mooi is het. Een mooi breed wit strand met azuurblauwe zee en palmbomen, een klein restaurantje erbij voor de lunch en je hebt twee heel tevreden mensen.

Wanneer we terug komen in de casa drinken we nog een heerlijke cocktail op het prachtige balkon. Eten doen we in het dorp, waar al weer overal live muziek is te horen.

1. Nol:
    27 februari 2018
    Wat is dat behelpen. Geniet ervan.
  2. Lieneke:
    27 februari 2018
    Oh oh wat heerlijk allemaal. Ik heb net een paar foto's via de app gestuurd van een winterse St Antoniestraat! X
  3. Frank:
    27 februari 2018
    Kun je niet zo'n band naar Nederland halen voor jullie balkon?
  4. Chris:
    27 februari 2018
    Wauw, het goede leven! Lekker, hoor. Marije, kijk uit met die sigaar. Voor je het weet, rook je weer! 😉
  5. Tanja:
    27 februari 2018
    Wat betreft die band, laat maar zitten. Doe maar zo'n strandje 😊