Just married

16 mei 2016 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

We worden gebeld op onze kamer dat de Limo ons zo zal ophalen bij de ingang van het hotel, onze Limo driver heet Steve. We lopen naar de ingang en daar komt een enorme witte limousine aanrijden. Steve doet netjes de deur voor ons open en we gaan zitten. We rijden weg en dan begint er muziek te spelen van Elvis Presley. Als we bij de Graceland Wedding Chapel aankomen, staan er meerdere mensen die net getrouwd zijn of nog moeten (ze doen hier 200 huwelijken per week). Aan de balie regel je het papierwerk en dan mag je de chapel in.

Onze trouwambtenaar heet Jean-Claud en komt van origine uit Frankrijk. We moeten nog even wachten op de fotograaf, maar dan kan het beginnen. Elvis zingt: "I can't help falling in love with you" en brengt mij gearmd naar het altaar, waar Peter staat. De trouwambtenaar vraagt ons om de beurt:  "Will you marry Peter/ Mariah to have and hold for the rest of your life" en we zeggen allebei: " I do". Dan vertelt hij wat het huwelijk inhoud en hoe je het huwelijk goed kan houden. Vervolgens moeten wij elkaar de ring omdoen en hem om de beurt na spreken: "with this ring....." En dan mag je elkaar kussen. Elvis zingt nog even "Viva Las Vegas", de fotograaf maakt nog wat foto's en via de achterdeur ga je weer naar buiten. Hahahaha. (we krijgen een dvd mee met foto's, dus helaas voor jullie nog geen Elvis foto's) Steve staat ons op te wachten en maakt nog wat foto's buiten van ons en dan rijdt hij ons terug naar het hotel.

's Avonds gaan we uiteten bij BrioTuscan grill. We kunnen er lekker buiten zitten en het eten is er heerlijk. Vooraf hebben we inktvisringen, carpacio en salade caprese, als hoofd heb ik een pasta pesto en Peter Filet Mignon.

Dan gaan we nog even naar Downtown Las Vagas. Hier ligt de oude strip van Las Vegas, Fremontstreet. Er staan hier oude hotel-casino's en er mogen geen auto's door de straat rijden. Buiten spelen er op verschillende podia bandjes, we vinden dit echt veel gezelliger dan de nieuwe strip, dus het word weer een latertje.

1. Sandra:
    17 mei 2016
    Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk! Jammer, dat jullie nog geen foto's hebben.... Heel veel geluk samen en geniet van jullie mooie reis xxx
  2. Chris:
    Van harte gefeliciteerd, tortelduifjes! Erg benieuwd naar de foto's! Xxx
  3. Vincent:
    17 mei 2016
    Wat een super leuke foto's. Gefeliciteerd vers bruidspaar en wat een leuke kleding hebben jullie uitgekozen! Leuke hè trouwe in LV. Als we dat zo zien komt bij ons alle herinneringen weer boven. Ik hoop dat jullie het net zo leuk hebt ervaren als wij toen. x van ons. Viva Las Vegas!
  4. Gr. Pa en Deb:
    17 mei 2016
    Bright light city, viva las vegas.van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk.een dag om nooit meer te vergeten, viva las vegas,viva marije en peter een dikke kus voor jullie. Groetjes van pa en deb .
  5. Marije:
    Dank je wel allemaal. X
  6. Maaike:
    18 mei 2016
    Mooi hoor, heel veel geluk gewenst
  7. Nick:
    18 mei 2016
    Gefeliciteerd met jullie huwelijk. :)
  8. Randi:
    19 mei 2016
    Gefeliciteerd lieve Peter en Mariah!!