Voorbereiding Cuba en Mexico

16 februari 2018 - Arnhem, Nederland

Jaaaa we gaan weer reizen, en jullie mogen mee (lezen), deze keer wordt het Cuba en Mexico.

De reis zou bijna niet doorgaan omdat wij onze vliegtickets bij Air Berlin hadden gekocht, en toen ging Air Berlin failliet.

Gelukkig vond Peter andere vliegtickets bij Tui, die ons ook de mogelijkheid gaf om naar Varadero (Cuba) te vliegen, en terug te vliegen van Cancun (Mexico) naar in dit geval Brussel.

Waarom Cuba en Mexico? Nou: omdat als je naar Cuba wil, iedereen roept: "dat moet je nu doen"!, want over een paar jaar is er niks meer over van het oude Cuba, met zijn mooie oude jaren 50 auto's en koloniale vervallen gebouwen. Dus, gehoorzaam als wij zijn, gaan wij NU naar Cuba. Eigenlijk wilde ik liever naar Mexico, dus waarom niet combineren? Het ligt immers maar een paar kilometer verder op.

Inmiddels hebben we de reis gepland en kijken we erg uit naar Mojitos & Dikke sigaren en Burritos & Guacamole. Vrijdag 23 februari vertrekt ons vliegtuig naar Varadero, tot dan.

Oja, het kan zijn dat je pas op 3 maart wat van ons hoort, in verband met slechte of geen internetverbinding in Cuba

1. Bianca Devries:
    16 februari 2018
    Wow, geweldig! Wij gaan jullie weer volgen natuurlijk! We zien elkaar straks :-)
  2. Gr. Pa en Deb:
    16 februari 2018
    Wij gaan jullie weer volgen was vorige keer heel leuk. Spannend......tot dan
  3. Frank:
    16 februari 2018
    De cd van Buena Vista Social Club draaien we hier al voluit, nu de foto's nog.
  4. Chris:
    Veel plezier, lieve mensen! 🏜🥃🌮
  5. Chris:
    🇨🇺
  6. Tanja:
    Het wordt vast een goeie reisagent 😊. Geniet ze xx
  7. Sandra:
    17 februari 2018
    Heel veel plezier en lekker genieten!
  8. Ingrid:
    17 februari 2018
    Geweldig en ontzettend leuk jullie weer te kunnen volgen!!
  9. Willem:
    19 februari 2018
    Heel veel plezier en heb een fantastische trip!
    Als jullie willen ... ik heb nog wel een Salsa For Dummies liggen :)
  10. Harm:
    19 februari 2018
    Veel plezier en ik hang aan jullie lippen😊😊😊
  11. Lieneke:
    22 februari 2018
    Disfrútalo mucho!! Kom maar door met de verhalen en foto's, Angus en wij zitten er klaar voor hoor. Veel plezier! 🐈 😘