Isla Holbox

4 maart 2018 - Holbox, Mexico

Guacamole, guacamole we can make guacamole all night long. (Texas Tornado's)

Een reisverhaal over eten (onze favoriete bezigheid).
Vanochtend heerlijk wakker geworden met uitzicht op een mooie blauwe zee. Zo langzaam aan eens gaan ontbijten, met eerst een schaaltje papaja en ananas. Vervolgens toast met roerei en kaas, een lekker bakje koffie en verse jus. Als toetje een pannekoekje met banaan.

Helemaal klaar om op een heerlijk strandbedje naar de mooie blauwe zee te staren. Naar een paar uur is het tijd voor lunch, want van al die inspanning hebben we honger gekregen. We bestellen in de beachbar van ons hotel, guacamole, enchiladas en een club sandwich. De guacamole is geweldig we eten onze vingers er bij op. Inmiddels is het ook tijd voor een Tequila Sunrise op het strand, waar we de rest van de middag blijven liggen.

Vroeg in de avond pakken we een golfkartaxi naar het dorp, om daar lekker te gaan eten. We eten bij restaurant Rosa Mexicano, in één woord geweldig. Peter besteld cevice en ik een garnalen salade met mango. Als hoofd eet ik Pollo Mole, kip met een soort chocolade saus, geitenkaas en pinda's, klinkt als een rare combinatie, maar het was heerlijk. Peter heeft enchillada's met garnalen. Wat een top restaurant.

Terug bij het hotel sluiten we af met een Tequila Sunrise en een Mojito.

Kortom, top dag.

PS. Sorry, foto van het avondeten is mislukt.

1. Lieneke:
    Lekker, lekker, lekker.......
  2. Nancy:
    5 maart 2018
    Wat ziet er allemaal heerlijk en fantastisch uit mensen.
  3. Tanja:
    5 maart 2018
    Jammer dat de foto's van het avondeten mislukt zijn 😉
  4. Harm:
    Afschuwelijk😇😇😇
  5. Frank:
    5 maart 2018
    Slechts 2 foto's, is het rolletje dan al bijna volgeschoten?
  6. Willem:
    6 maart 2018
    Mijn God, wat erg allemaal, dat wordt bijslapen en bijeten om aan te sterken als jullie terug zijn 😳😂
  7. Vincent:
    17 maart 2018
    Hahahaha lekker zeg...ik zeg top vakantie!