Havana

1 maart 2018 - La Habana, Cuba

Laatste dagje Havana en dus Cuba. We hebben nog niet in een oude Chevrolet gezeten, dus daar gaan we vandaag voor. We laten ons van Havana Vieja naar Plaza de Revolution rijden, het plein waar Fidel veel van zijn toespraken hield. Toch jammer dat de moter van de Chevy vervangen is door iets (waarschijnlijk) Chinees. Want één van de mooie dingen aan een oude Chevy is toch wel de brullende motor.

Op Plaza de Revolution pakken we de hop on, hop off bus, om ons de rest van de dag rond te laten rijden. Zo komen we ook in andere wijken van de stad, waar bijvoorbeeld ook huizen zijn gebouwd in de stijl van Miami ( bijv. het huis van Ricardo T).

Voor de lunch eten we bij de Italiaan, jihaa, heerlijke pizza's. Ook fijn om even wat anders te eten dan, rijst, vlees en wat sla.

's Avonds eten we in de casa, waar Ana heerlijk voor ons heeft gekookt en de tafel mooi heeft gedekt. Nog een Mojito als afsluiter van Cuba en we zijn klaar om morgen vroeg naar Mexico te vliegen.

1. Tanja:
    Wat heerlijk allemaal! Xx
  2. Chris:
    Mooi, hoor. Veel plezier en goede reis naar Mexico! 🌮🤘
  3. Nol:
    3 maart 2018
    dit was een mooie reis in cuba, bedankt voor de interessante verslagen en een goede reis naar Mexico.
  4. Randi:
    3 maart 2018
    Ik lees trouw mee. Veel plezier in Mexico!
  5. Bianca Devries:
    4 maart 2018