Tulum

18 maart 2018 - Tulum, Mexico

Op onze laatste dag ben ik gelukkig wat opgeknapt en we gaan lekker naar het strand. We boeken een boottochtje om te gaan snorkelen en Maya-tempels vanaf het water te kunnen zien.

Het snorkelen is geweldig, we zien mooi koraal, maar wat echt te gek was om te zien, waren pijlstaartroggen en een schildpad. De schildpad was verbazend snel met zijn kleine pootjes, en de pijlstaartroggen bewegen zo mooi door het water. Peter en ik hadden beide het geluk dat er een pijlstaartrog onder ons door zwom.

Als afsluiter drinken we nog een Tequila Sunrise en een Mojito op het strand onder de palmbomen.

's Avonds hebben we op een terras nog een leuk gesprek met Beverly en Matthew uit North Carolina.

We kijken terug op een geweldige reis, het interessante Cuba en het mooie Mexico.

Bedankt voor het meelezen en tot snel.

1. Ingrid:
    18 maart 2018
    Wat een mooie reis hebben jullie gehad, erg leuk om te lezen! Goede reis terug en trek vooral een dikke trui aan😉
  2. Tanja:
    18 maart 2018
    Fijn dat jullie het zo goed hebben gehad!!
  3. Bianca:
    Wow! Jaloers hoor :-) goede reis terug en tot snel! Lekker nagenieten xxx
  4. Lieneke:
    18 maart 2018
    Oh wat heerlijk dat jullie nog hebben kunnen snorkelen en pijlstaartroggen hebben gezien. Mooie afsluiter van jullie geweldige reis. Tot gauw XXL
  5. Chris:
    18 maart 2018
    Heerlijk om met zo'n fijne dag af te sluiten. Lullig dat je een paar dagen beroerd bent geweest. Leuk om jullie blogs weer te volgen en zo te lezen en te zien aan de foto's was het een geweldige vakantie en een mooi avontuur. Goede reis terug, ook namens Nancy. Xxx
  6. Chris:
    18 maart 2018
    Wat een heerlijke dag om af te sluiten. En vervelend dat je een paar dagen beroerd bent geweest. Leuk jullie blogs weer te volgen en zo te lezen en te zien was het een geweldige vakantie en weer een groot avontuur. Goede reis terug en tot snel. Ook namens Nancy. Xxx
  7. Willem:
    19 maart 2018