Van Byron Bay naar Gold Coast

9 februari 2020 - Gold Coast, Australië

Het regent nog steeds, we wilde vandaag gaan golfen maar die kunnen we op onze buik schrijven. We rijden naar de Gold Coast waar het een uur vroeger is als in Byron Bay.

Gold Coast is super toeristisch met allemaal hoge hotelflats en overal winkelcentra. We verblijven in het Mantra Legend hotel en hebben een kamer op de 12de verdieping met uitzicht over de oceaan.

Het regent nog steeds. Bij het hotel zit een zwembad met bubbelbad en het is toch 27 graden dus besluiten we in de regen te gaan zwemmen. Verder lezen we wat vandaag.

Vanavond eten we bij een Mexicaan verschillende taco’s erg lekker en even voor de duidelijkheid: het regent nog steeds.

1. Gr. Pa en Deb:
    9 februari 2020
    hoi. jammer dat het zoveel regend bij jullie. het zal toch wel een keer ophouden hier in holland hebben we te maken met een storm ze hebben het een naam gegeven ciara veel regen en harde wind. xxx
  2. Bianca:
    9 februari 2020
    Hee toppers, wat fijn dat we weer mogen meegenieten van jullie avonturen. Ja, jammer van de regen... maar wel beter voor de natuur nu. En jullie genieten toch wel 😉 Desalniettemin hoop ik toch dat het snel wat droger gaat worden worden, geeft t land een nog mooier beeld. Enjoy! xxx
  3. Frank:
    9 februari 2020
    Voor zover ik kan zien is het langs de kust slecht weer. Veel noordelijker, bij New Caledonia (eilanden groep) heb je pas ècht noodweer. Donkerder kan het grafiek op mijn beeldscherm niet worden.
    Dat heeft beslist invloed op jullie weer.
    Compenseer de frustratie maar met lekker eten.
  4. Tanja:
    10 februari 2020
    Ik sluit me aan bij Frank ;-)
  5. Yojoh. S:
    10 februari 2020
    Die man op de foto is zo weg gelopen uit
    Een tv serie. Veel fun