Vette bak

26 juni 2023 - Hollywood, Florida, Verenigde Staten

Vanochtend zijn we van New Orleans terug gevlogen naar Fort Lauderdale voor nog een paar dagen strand voor dat we naar huis vliegen.

Het leuke is als je hier een auto huurt mag je er zelf één uit kiezen van de klasse die je hebt geboekt natuurlijk. Dus het meisje van het verhuurbedrijf roept dat we uit vak vier een auto mogen uitkiezen. We zijn compleet verbaasd want er staan een aantal grote pick-ups in vak vier. En aangezien “iedereen” hier in een belachelijk grote pick-up rijdt, willen wij dat ook wel een keer. We gaan voor de Dodge Ram-Van😂😂 De auto is hoger dan ik ben en je moet er echt in klimmen. Ik vind dit leuk!!! Toch wel even wat anders dan een Spider. Jammer dat we maar 10 km moeten rijden naar ons appartement.

We zitten de komende dagen in een appartement aan een mooi strand met een leuk klein boulevardje met wat restaurantjes. Dit wordt een goede afsluiter.

Dag lieve mensen, bedankt voor het meelezen en wie weet tot volgende week.

1. Frank:
    27 juni 2023
    Met die 2 liter benzine die jullie nu al verreden hebben, heb je een mooie afsluiter van een fantastische vakantie, goede reis terug en bedankt voor de geweldige verhalen.
  2. Tanja:
    Fantastisch, geniet van de laatste dagen. Alvast goede terugreis 😘
  3. Chris:
    27 juni 2023
    Gaaf, hoor! Nog even lekker chillen en genieten en alsvast een hele goede terugreis. 😘
  4. Lieneke:
    27 juni 2023
    Hè hè eindelijk even uitrusten en alle indrukken een beetje verwerken. Wat een reis, geweldig. Nog een paar relaxte dagen toegewenst en een goede thuisreis. Liefs XX
  5. Yojoh. S:
    27 juni 2023
    Veel plezier nog en genieten de komende dagen en bedankt dat ik mocht mee reizen
  6. Suzanne:
    27 juni 2023
    Wat ontzettend leuk om jullie reis te hebben kunnen volgen. Een hoop mooie herinneringen erbij :) Geniet van de stranddagen!
  7. Jan en Els:
    27 juni 2023
    We hebben genoten van de verhalen en de foto's. Geniet van de laatste dagen en een goede terugreis gewenst.
  8. Bianca:
    30 juni 2023